Порядок вдома

Чому ви починаєте, але не доводите своє розхламлення до кінця?

Цікава тема, правда ж?

Чому ми з таким захватом починаємо прибирати і чому через годину-дві-тиждень цей запал падає, а результат все одно не покращує настрій?

Я спостерігала ці процеси не лише на власному досвіді, а й в Грі Розхламлення, яку пройшло вже 50 чоловік. Підбиваючи підсумки, зрозуміла, що є декілька основних причин чому люди починають, але не закінчують процес…

Нижче у відео детально відповідаю на це питання, також, вирішила додати опцію аудіо, щоб було зручно слухати в дорозі! Користайте 😉

Для любителей чтива, описую нижче!

1. У вас немає чітко прописаної цілі

Ви починаєте робити одразу після того як вирішили “о, треба навести порядок”. Якщо під цим ви ще й маєте на увазі – викинути зайве, зламане, старе і непотрібне – супер!

Наступним кроком має бути аналіз. Як і завжди перед тим як робити, спочатку треба подумати! А не навпаки!

Що робити?

Перед початком відповісти собі на питання “навіщо”. Навіщо я проводжу розхламлення? І до кожної попередньої відповіді задати те саме питання, поки не докопаєтесь до суті! На власному прикладі розказую:

Навіщо мені порядок?

  • Щоб перебуваючи вдома, не відволікатись на “не там кинуті речі”

Навіщо мені це?

  • Бо ці 4-5 годин, які я проводжу разом із своїм коханим, я хочу приділяти йому, а не прибиранню!

Ок, а це навіщо?

  • Бо я хочу мати здорові стосунки і бути щасливою людиною!

Як би дивно це не звучало, але так, розхламлення я починаю заради того, щоб бути щасливою людиною! 

У вас може бути основним стимулом не відносини, а наприклад, хобі, тренування, відпочинок та ін. Але ви маєте розуміти – “я хочу цього і зможу продовжувати до самого кінця, бо це важливо і необхідно”

2. Немає системності і послідовності

Ви розумієте “хочу розібрати цей бардак”, але послідовного плану нема! Ви починаєте в шафі, а через годину знаходите себе у коморі! 

Що робити?

Скласти план: розбирати категорію за категорією

Спочатку куртки і зимові речі, потім футболки та шорти. Збираєте всі речі з категорії в одному місці і починаєте перебирати. Особливо, якщо вам здається “та я і так знаю, що там всередині шафи/пакетів/коробок/вішалок та ін”

Ні, ви не знаєте! І не усвідомлюєте скільки у вас загалом футболок та іншого! Якщо ви н-і-к-о-л-и так не робили, то спробуйте – масштаби вас вразять!

В статті про 4 підказки, як провести розхламлення, я розказувала детальніше

3. Не вмієте відпускати речі

Це дуже велика і об’ємна тема, яка зачіпає дуже багато психологічних аспектів, бо перебираючи одяг, ми прокручуємо своє минуле, людей, які нам це подарували, моменти, які пережили в цій сукні

Розхламлення – це активний процес аналізу і переоцінки свого життя

Тому ставитись до цього варто відповідальніше ніж просто “винести парочку речей”. Крім того, ви можете відчути дивну пустоту і апатію після серйозної чистки

Здається, що мало б полегшати, але стало якось незрозуміло і заплутано. Виникає купа питань типу ” і що ж далі”, “боже, як я могла це все зберігати”. Це нормальний процес – ви скинули багато “шелухи” і добрались до своїх власних думок і бажань

Що робити?

Вилізти з такого стану апатії можна змістивши фокус на те позитивне, що у вас є. Написати список подяк, реально взяти папір і прописати 30-50-100 подяк за своє тіло, здоров’я, сім’ю, оточення та ін.

4. Відсутня підтримка від близьких людей

В когось це батьки, які кричать “як ти смієш позбуватись речей – ти ж стільки грошей на них витратила”, в когось чоловік чи жінка. Але ви чітко маєте усвідомлювати, що тільки ви несете відповідальність за свої речі! І тільки вам вирішувати, що з ними робити!

Як діяти?

  • Тихенько розбирати власні речі і не чіпати чужі!
  • Розказувати про свої успіхи тільки через Я-повідомлення, не нав’язуючи своєї думки
  • Шукати однодумців серед друзів
  • Шукати тематичні спільноти, типу, як я створила в Інстаграмі

Разом завжди простіше проходити один етап в житті! Саме для цього я створила ШафаЧелендж, а також Гру Розхламлення і проводжу їх раз на півроку-сезон

Висновки:

  1. Пропишіть свою ціль, знайте заради чого працюєте, це додає сил у важкі моменти
  2. Розбирайте речі по категоріях, так будете фокусуватись на певній групі і не бігати по всій квартирі
  3. Не забувайте дякувати за те, що маєте (нематеріальне особливо!)
  4. Шукайте підтримки, разом з кимось – завжди простіше!

Чекаю ваших коментарів і вражень! Ваша думка і досвід дуже важливий для мене!

Бачили в мене є ціла сторінка відгуків? Там можна знайти коментарі учасників Гри, думаю вам  буде цікаво 😉